1. Laaja kuormankantava alareunaprofiili on; pohjan sisällä 162 mm.
2. Kuormankantavan alareunaprofiilin pystykorkeus on 20 mm. Ja sisäosa on suunniteltu roiskekannella.
3. Asso-sarjassa; liitos- ja viimeistelykohdissa ei ole muoviruiskutusta.
4. Jatkuva hiuslanka voidaan toteuttaa hiuslangan kanavan avulla alareunaprofiilin varrella.
5. Siipiprofiili liikkuvana profiilina; ripustusrullien keskitys estää kanavan olemasta siipiprofiili.
6. Siipiä vedetään alumiinikansien avulla, joita käytetään pystysuunnassa korkeuden mukaan.
7. Valinnaisena; siipien korkeudelle voidaan soveltaa espanjolettiarkkia, joka tarjoaa lukituksen, ja se voi toimia piilotettuna kammella tai ikkunan murtajana.
8. Asso-sarjassa; käytetään ensimmäisen luokan lämpökäsiteltyjä alumiiniprofiileja, valmistettu 6060, 6063 seoksesta.
9. Tienrullan halkaisija on 25 mm, kaksoiskantalaakeri on erityisesti muotoiltua polyamidia.
10. Rullan runko on keskitetty kanava, jousikuormitettu ja säädettävä. Rullan runko on runsas.
1. Kuormitusta kantava alareunan profiili perustason sisällä on leveydeltään 54,5 mm, edellä mainittu toinen kuormitusta kantava profiili yläreunassa on 46,4 mm. Näiden profiilien sisällä on kaksi kanavaa, jotka toimivat erikseen ja toimittavat kantotehtävän.
2. Alakannan pystykorkeuden kautta on toteutettu kuution vesiputki. Alkuperäisen kuution korkeus on 11 mm ja se on kalteva.
3. Trio kuutio-profiilien ansiosta ulkopinta on näkymättömissä ja ilman pääsy estetään suoraan.
4. Pitkittäisen hiuslangan kanavan ansiosta kotiprofiilissa hiuslanka voidaan toteuttaa jatkuvasti.
5. Liikkuvassa siipiprofiilissa, keskittävän kanavan ansiosta, aksiaalinen juoksu estetään. Lisäksi kantoprofiili säilyttää ylimääräisen tiivisteen lasin ja alumiinin liitoksessa.
6. Alumiinikannet sulkevat siipiprofiilin kokonaan, lisäksi muovikantta ei käytetä siivissä.
1. Kuljetin alhaisen profiilin pohjan pinta-ala on 117 mm.
2. Alhaisen kuljettimen profiilin pystykorkeus on 9 ja 14 mm kahdella vaihtoehdolla, ja veden kaltevuus on 14 mm korkeudella kynnyksellä.
3. Kotelo- ja sivuprofiilin liitoskohdassa ei ole muoviruiskutusta. Alumiiniprofiilit on yhdistetty toisiinsa ruuveilla, jotta liitos olisi katkeamaton.
4. Lasipaneelien yläpuolella ei ole lisäpaneeleita. Keskitys saadaan komponentin avulla, joka on asennettu yläkoteloprofiilin sisään.
5. Tasapainoinen ja ilman taipumaa toiminta on mahdollista alhaisen raideprofiilin kuljetinkanavan ansiosta.
6. Ensimmäisten siipiprofiilien käsittelijä itsessään ei vaadi lisäkomponentteja tai sovelluksia.
7. Keskikanava on olemassa siipiprofiilissa liikkuvana profiilina estämään aksiaalista vuotoa. Lisäksi lasin ja alumiinin välinen risteys siipiprofiilissa on erityisesti suunniteltu estämään lasivuotoa.
Kaikki reunat; on kehystetty erityisesti suunnitellulla alumiinilla. 8 mm karkaistut lasit tai laminoidut lasit. Paneelien määrä; 1 + 1, 1 + 2; 1 + 3, 26 mm paksuus 1 + 1, 1 + 2; paneelit karkaistut tai laminoidut, turvattu moottoriveto, ja kiitos hammasvetoketjun, se on kuljetettu karmit ilman, että se kuormittaa lasiyksiköitä, laajakulmaisen liitoksen avulla, se tarjoaa eristyksen ja tuulenvastuksen sekä pystysuoran toiminnan. Mekanismi on vakautettu kaksoisrivin hammaspyörällä ja kaksoisrivin ketjulla; turvallinen kantokyky kuormalle; maksimaalinen paneelipaino on; (170 kg) x 20 kertaa (min) BECKER Motors Ltd. (Valmistettu Saksassa) 153,9 mm X 140 mm (Leveys X Pituus), sisäänrakennettu monikäyttöinen eristetty ja lukko piilotettu ruuvi. Kytkinohjattu tai kauko-ohjattu. Halukas liimaamaan ja nopea kovettuminen, ei sisällä ylimääräistä liuotinta; toteutettu siistille pinnalle. Äänieristys: vaakasuoralla mittakaavalla, ylälaatikon sisä- ja ulkopuolelle; 20 mm paksuus, 150 DNS